Tisdag 24/8 -10 ---> Lär er svensk grammatik eller ta bort er facebook, föfan.


Olivia Lind började minsann jobba på fejkbrännan igår (Y) Hehe..

och Nu sitter jag och lyssnar på I Set My Friends On Fire och Enter Shikari (- nu igen, men det är fortfarande lika mycket, mycket nice!) och funderar på om man kanske skulle dra in till Ohamn i helgen och kolla in några av dom trevliga små banden som uppträder, typ... AaDEeePT kanske!!? Ahahaa, Klart som fan(!) att man ska in och kolla på det! Lätt värt 127 kr, ahahahahahhgshgaaAaAAaaahhaa!!

Okej, ja. Jag är lite galen. Galet glad att jag ska se dom på fredag! - Okej alltså, nej. Jag vet att det inte är såå överdrivet underbart att kolla på Adept liksom, men jag har sumpat ganska många chanser att se dom redan, så JA, därför tycker jag att det ska bli helt okej kul, wihoo!
... Ohnoes... Fan..!
Nu måste jag ju hitta nån som vill hänga på och kolla också, vilket kan bli ganska mycket svårare eftersom att ingen jag tycker om lyssnar på samma musik som jag, eller nästan ingen i alla fall. Men damn it! Hittar jag ingen annan så antingen tvingar jag med Sebbe eller åker jag bara dit själv, så det så! och Det ska bli awsum(för det har jag bestämt).

Btw, har jag nånsin sagt hur mycket jag hatar särskrivning, felstavning - Eller! När folk inte vet vart och hur dom ska använda "de" och "dem" - Jag menar, hur jävla svårt kan det vara? Egentligen!? Amagad, jag blir så jävla irriterad! Bara använd "dom" istället då fyhelvete!
Som jag gör för det mesta, det funkar liksom, kan aldrig bli fel och är fortfarande grammatiskt korrekt. Jävlar alltså! Jag skulle verkligen aldrig klara av att umgås med en dyslektiker.
No offense liksom(om nån som läser är det), för det är ju inget fel på människorna, men låt mig för fan bara aldrig nånsin läsa nåt som ni har skrivit! Jag kan verkligen inte hålla käften när jag ser sånt, så ni kan ju bara tänka er vilken jävla pain in the ass facebook är.
Alltså... Ibland vet jag bara inte vad jag ska säga, som när man ser sånadär helt sjuka meningar... Haha, jag ska fan visa er imorgon! Ska lägga upp en av dom sjukaste meningarna jag sett då. - Hittade den bara inte nu, men det är fan stört.
Nej usch, ibland undrar jag bara vafan folk tänker med!? Så, snällasnällasnälla, sluuuuta plåga mig, och alla andra som förstår vad jag pratar om, med er dåliga svenska!
Nej jag säger inte att jag är bäst heller, men tydligen är jag ju i alla fall bättre än många andra och för det mesta är det på skämt när jag skriver nåt konstigt och jag vet om att jag blandar in mycket engelska när jag skriver, men det är bara för att I like it, och för att det är mycket lättare to express yourself(!) med engelska uttryck ibland.

Haha, sådärja! - Olivia goes evil and bitch about unimportant shit.
och Nu ska jag bara se klart Clash of The Titans - som btw va mycket bättre än vad dom flesta säger - och sen ska jag sova, new day tomorrow och då blir det Ohamn med Johanna, yehe!

/OMC. Janice, It Ain't Funny!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0