Fredag 26/2 -10 ---> Bilds x)


Hah, okej, jag veeet att en del av bilderna suger hårt(dom flesta)! Ber om ursäkt för det, men det är faktiskt inte så lätt när man är världens sämsta fotograf med digitalkamera..
= Borde verkligen skaffa mig en bättre = En system..


Okaaaj, börjar med första bilden som togs då, från tisdagen.. Hm, mat eller? Haha, det första vi gjorde när jag kom ner - Äta! Jag gick till donken och Maja gick ända till Kina.


Whiskey och McFeast(utan tomat!)..?


Efterrätten(Majas från början men som blev min till slut)... OBS! Det är en friterad banan! Ser lite mysko ut? Ahaha, visste knappt om jag skulle våga äta den.. Pfft, jodå!


Lana? - Nej. Det gjorde vi inte. Men ser nästan ut så?


Karlskrona by night, hehe, promenad på tisdagskvällen :) - Miss Knöl.


Karlskrona by night, hehe, promenad på tisdagskvällen :) - Fängelset.


Karlskrona by night, hehe, promenad på tisdagskvällen :)
- JETs slogan. Töntigaste nånsin? Möjligt.. Mycket möjligt.


Karlskrona by night, hehe, promenad på tisdagskvällen :)
- Ehehee, sorry, jag var verkligen bara tvungen.



Karlskrona by night, hehe, promenad på tisdagskvällen :) - Läskigaste nånsin? Möjligt.. Mycket möjligt. Hah, nej men inte så mysigt heller precis.. Blah på sånadär äckel!


Karlskrona by night, hehe, promenad på tisdagskvällen :)
- Polenfärjan? Liite suddig bild = Olivia är skakis, för hon fryser.


Karlskrona by night, hehe, promenad på tisdagskvällen :) - Polenfärjan, liite bättre bild i alla fall, men tog denna mest för jag tyckte att isflaken såg en aning awesome ut.



Karlskrona by night, hehe, promenad på tisdagskvällen :)
- Majas korg? Nä. Det var det visst inte, inte egentligen. Haha, men jag höll på och lägga ner lite saker i den när jag upptäckte att det visst bara var några backar.. = Smart Olivia.


Karlskrona by night, hehe, promenad på tisdagskvällen :) - "Här då Maja! Dom här kostar bara 8 eller 9 kronor! Eeh... Eller, hm, vänta nu?" = Smart Olivia.


Karlskrona by night, hehe, promenad på tisdagskvällen :)
- "Hmm? Fan, är detta flytande tvål!?". Observera att det står det på dom. Så, nej. Det är INTE flytande tvål, det bara står det för att det är kul... = Smart Maja.


Karlskrona by night, hehe, promenad på tisdagskvällen :) - Äcklig björn som är stor som ett as. Läskigaste skyltfönstret nånsin? Möjligt.. Mycket möjligt.


Ööh, alltså jag undrar om det verkligen är tillåtet att vara såhär snygg när man precis vaknat, en onsdagsmorgon, i Karlskrona, klockan 8? Nä, det borde vara olagligt. Haha, det bästa va i alla fall att bara gå och lägga sig igen efter denna "promenaden".


Jag tror att nog faktiskt att vi två var dom snyggaste i hela K-krona denna morgon, med mjukisbyxor och assnygga och superbra skor(det var typ 40 minus ute då).


Lana? Tss, nejnej, inte nu heller.
Nädå, det här är bara när vi håller på och startar peppet inför utgången lite senare.



Min Baby Nä men hela tiden, så fort vi skulle hålla på och fixa oss och greja så var jag där, kom där med stolen och min älskling - Fram med datan och musiken fiffan! och ja, jag har en väldigt ohälsosam relation med min dator.. Okej, nej. Det där lät liite fel men jag älskar den ganska mycket för mycket och är alldeles för beroende av den för mitt eget bästa!


Bjuder vi på den? Ja, vi bjuder på den.
Haha, tur att Köhler alltid är så söt i alla fall... Fan va blek jag är då! Uscha, men det gör inget den här gången, bara för att vi hade bäst(!) sen när vi gick till Nivå och PM och Playbar och Michel's, lite efter det att detta kortet tagits -
 Jaa, fler såna kvällar tack!


Schebabben och kyrrosen är alltid ett måste efter utgången! Hihii


"Gör Reinfeldt arbetslös! Innan du själv blir det." - Ja, förmodligen den sämsta bilden hittills men Reinfeldt var så himla söt på det där kortet att han bara var tvungen att få vara med här. Himla gulligt att märket satt på en bild av en ost i skyltfönstret till Hemköp. Passar lite med budskapet? Typ; "Hey! Du stinker(som en ost?), Reinfeldt!" ... Eller..? Jag vet inte.


"Lalalalalaaa, va? Vadå? Jag har inte gjort nåt..?"
Haha, nej men lite söt den här bilden är om man tänker så. ... Det var efter detta jag halkade så det här är sista kortet från dagarna med Köhler i Karlskrona



Jag i mina asnajsigasuperduperawesomenyafina-sånasomjagharletatefterjättelängeochhejjagälskardomleggings, på bussen hem, hihii!

/OMC. L, O, L, O, L, O, L, O, V, E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0