Lördag 13/2 -10 ---> Cinq?


Wohoo, riktigt nice kväll igår alltså!
Okej, så Öland får helt klart godkänt av mig. Hah, problemet är väl bara "Hur tar vi oss hem imorgon egentligen?"... - Som vanligt alltså. Pfft, men det löste sig ju bra, fast inte helt okej att stå och vänta en halvtimme i det kallaste Köpingsvik nånsin bara!
Jaja, så nu sitter jag i M-ås och väntar... Ahaha, härligt att jag som hatar att vänta mer än nåt annat typ inte har gjort annat idag - Tss... Nedå, men bara det är värt det så, och nu är det verkligen det! Hem och äta lite fajitas ode snart! Hah, fast det är inte heller helt okej;
Att jag nyss va och åt på Donken och redan är hungrig igen... Äh, men en sånhär dag(en "dagen-efter-dag") får man faktiskt va lite tjock och äte för mycket, tycker jag, ehe!

Blablabla, och nu vill jag hem och duscha och äta massamassa fajitas!

/OMC. The Sharks That We Are


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0