Lördag 27/2 -10 ---> Concerts, hair 'n' stuff. Heh x)



Hehe, tänkte bara slänga upp en bild så ni ser nya hårfärgen ode, grönt juu!


Haha, nää, jag bara luras! Men tyckte det blev lite grymma färger på förra bilden så var ju bara tvungen att lägga upp den också. Hihi, men det är såhär det ser ut på riktigt då, fast nu är ju denna bilden liite för ljus egentligen... Men äh, då får ni se det live istället, schnyggt är det i alla fall tycker jag, riktigt nöjd! (Jaja, och ursäkta att jag alltid gör så snygga poser ode också(NOT!), men kameran funkar inte om jag inte gör dom där små fula grimaserna, hah)

Kom precis hem till Högsby, inte satt en fot här sen i tisdags, härligt! Så nu sitter jag bara här och väntar på att tacon ska bli klar, äta det ikväll igen... Fast inte precis så att det gör mig nåt, hihi, mums! Bättre än Sebs diet det senaste dygnet i alla fall; McDonald's till lunch igår. McDonald's till middag igår. McDonald's till frukost idag. McDonald's till lunch idag. Fan vad jag hatar honom för att han inte blir fet. Fast egentligen är jag bara avundsjuk...

Okeej, och ett big time sorry för detta, men måste ärligt bara få säga det här;
Alltså. Vafan? Varför kan folk inte fatta att jag inte ska göra nåt särskilt ikväll bara för att jag inte känner för det!? Måste ju inte vara så att jag inte har hittat nåt kul att göra? Men klart folket tror det, jo men eller hur va!? Jag hade faktiskt flera olika val ikväll, så det så! Fyra stycken faktiskt. Så blä på er, jag är mer eftertraktad än mobbad! Dessutom har jag lite karaktär och behöver inte gå ut varje kväll om jag inte känner för det. Bara så ni vet, så var inte så snabba på att dömma, era små jävlar!

Får några dar sen hörde jag(aa, okej då, blev inbjuden till ett event på FB, men det låter bättre att säga att man hörde det) att det visst skulle bli en liten konsert på Monokrom snart - Whiplash. Låter som att det skulle kunna bli en riktigt nice kväll det där, gå och kolla på några av dom bästa lokala banden här omkring. Ja, kan ju inte neka till att jag blev riktigt pepp på det där faktiskt, fan ett helt år sen jag sist var på Monokrom dessutom(om man inte räknar när vi var där och filmade). Visst, i och för sig så var det ju Panic&Action Tour med dom underbara; Chemival Vocation, HerBrightSkies och Adept jag var på sist. Så det gör inte så mycket att det var så länge sen om man tänker på värdet av den konserten, hihi! Jaja, ville bara säga att det här evenemanget var riktigt välkommet nu, livemusikabstinensen har redan börjat smyga sig på... Inte varit och sett nåt sen Rookie! Shit...

Banging my head, into the wall. Trying to get rid of the voices inside..
Is this a dream or is it real? Ripping my heart out.


Ja. Jag har kommit in i en såndär åh-vad-jag-älskar-Chemical-Vocation-period nu igen.

/OMC. Crash, Crash, Buuurn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0