Onsdag 17/2 -10 ---> OS?


Ah vafasen alltså... Vafan är "OS" egentligen!? ... Nejdå, jag är inte helt efter, vet nog allt vad OS är. Men det är ju bara så jävla ointressant! Förmodligen det tråkigaste som nånsin visats på tv, ja och VM då... All annan sport också förresten, hah..
Så får jag bara fråga en sak - Vem fan bryr sig liksom!? Det enda den där skiten gör är att sno åt sig en massa tvtid så dom måste visa det istället för nån riktigt bra serie, annat program eller en bra film! Nej fyfan vad sur jag blir! Usch för all sport .

Sitter på rörlig bild lektion nu och folket diskuterar det där halvbra programmet Halv Åtta Hos Mig. Som förmodligen hade varit bra om det inte hade varit för den där äckliga kommentatorn som härjar hela tiden och inte är det minsta rolig, som han tror! Bläh vad såna männiksor är jobbiga, som inte fattar att dom inte alls är så roliga som dom själva tror.
Hur som helst hörde jag nyss att denna veckan utspelar sig programmet här i Kalmar, och då tänkte jag att; Hm.. Är jag den enda här som har missat att dom är i Kalmar eller? och ja, det är nog precis så det är för nu kom jag på att jag har hört andra prata om det, bara att jag har slutat lyssna så fort jag har hört orden "Halv Åtta Hos Mig". Det brukar va så jag funkar, slutar lyssna mig när det handlar om nåt jag inte kunde bry mig mindre om.

Heh, sitter här och skriver och lyssnar på Alesana, när jag egentligen borde skriva på manuset som ska läsas upp om en kvart, och som jag inte ens är halvklar med än :)
Jaaaao, så ska väl kanske ta och göra det nu.. Kanske.

/OMC. I'm Scared To Death And Have Myself To Blame

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0