Onsdag 24/2 -10 ---> Wouuw.


Herreguuud! Dagarna här borta i Blekinge har gått så fort(!) och har - såklart - redan hunnit bjuda på mycket skratt(för mycket?) och en hel del galenheter, hehe.. Fyyfan vad jag inte vill åka hem nu, finns ändå inget att göra där hemma när bästa Köhler är här och inga andra roliga peoples är hemma.. Nej. Därför åker jag inte hem ikväll i alla fall - Nä, tonight ska vi minsann ut och göra Karlskrona osäkert, mohahaa :)

Har varit duktig och börjat fota massa nu också! Men dom bilderna får komma upp här när jag har kommit hem. Haha, och kommer det minsann skrivas om några av mina favoriter också (Y) och - Ja, du kan börja förbereda dig på att skämmas Maja Köhler, hehe, för då kommer jag berätta om alla våra brightaste stunder!

Yeah, fixade En Ängels Tålamod igår också, hehe, så jefla kuuul! Kollat första säsongen igår och idag, gick ganska fort tycker jag.. Bara att fixa andra nu då, hihi

och just nu vill jag bara ta upp en pistol ur bakfickan och skjuta miss Köhler i huvudet för hon sitter här och spelar ÄckelRihannaApstärtsMusik(borde inte ens få kallas musik)
- B-B-B-B-B-BLLLLÄÄÄÄÄÄÄÄÄHHHH! :'(

/OMC. Don't Shoot Me Annie Oakley.


Kommentarer
Postat av: Kishz

En ängels tålamod? :P Hur fick du tag i det?? Det är så jevla bra!

2010-02-24 @ 22:46:18
URL: http://henkishz.blogg.se/
Postat av: olivia

Typ tankafett? Bäst! ;D

2010-02-25 @ 02:40:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0