Tisdag 16/2 -10 ---> Bildupdate x)


Hoho, har märkt att det är fler som börjat kolla in här på bloggen, trevligttrevligt, keep up the good work people! Ja, har väl tänkt mig att jag ska börja med att slänga in lite bilder också, lite intressantare att läsa då kanske...
Men känner väl att jag är lite för lat för att hålla på och fota och redigera och sånt, hah.


Så här kommer en jag tog igår då, meningen var egentligen att jag skulle ta en bild där man ser mitt nya awesome nagellack, heh(så ni behöver ju kanske inte tänka så mycket på själva bildkompositionen).. Men det slutade med att det blev ett styck profilbild(på FB assooo) istället - och att jag lägger upp en här nu då(OBS! Inte samma), men det är faktiskt bara för nagellackets skull! Hah, så checka in det fiffan! Okejokej, kan väl erkänna att jag är väl kanske lite överdrivet förälskad i det, men det är seriöst snyggt! (Y) och - NEJ! Jag är verkligen inte så vit som på bilden i verkligheten, ahaha, viktigt! ^^

Kvällen blev förresten helnice, träffade Z några timmar.
(Hon som jag skulle tränat med idag men som hade vart i Aboda hela dan, försökt lära sig åka snowboard och därför hade för ont i fötterna för ett pass på gymet, hah.)
Så slapp sitta hemma, usch, såna kvällar är bara för jobbigt!

och ÅH! Äntligen är det onsdag(okeeej, om fem minuter då)! Så nu ska jag bara sova några timmar, sen hänga i skolan ett tag och efter det blir det äntligen myyys i M-ås, hihihii!

/OMC. Under The Knife


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0