Torsdag 11/2 -10 ---> Alla är vi lite evil ibland :)


Jaa, kände mig lite tvungen att förklara mitt utlåtande;
"Igår såg jag tre pensionärer mobba en dvärg."
Men det va så att igår när jag satte mig på bussen till Blekinge(där jag skulle spendera en kväll, som blev riktigt lyckad, btw), kollade jag ut genom fönstret och fick se tre pensionärer stå i en ring runt en dvärg. Dom såg riktigt ondskefulla ut där dom stod med sina rullator... Ha, vafan heter rullator i plural? Rullatorer? Låter skitkonstigt ju... Men aa, hur som helst så stod dom där och kollade ner på den stackars dvärgen som såg väldigt besvärad ut. Men nej, hörde inte va dom sa, dvärgen såg bara så himla ledsen ut... Tänk! Att människor är fan onda, och till och med pensionärer har sina dåliga stunder!

och nu ska jag hoppa iväg till körskolan för ännu en mördande lektion... Haha, kul att dom ringde mig vid 8 idag och undrade vart jag va... Igårkväll sa jag att "Nä, men det är lugnt om vi åker halv 9, ska va där tidigast halv 10", aa, jo men tjena! Så nu ska jag köra halv 4 istället, heh, och sen! Äntligen hem och vila upp mig lite!

/OMC. G'natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0