Torsdag 25/2 -10 ---> Finally!


Åhåå så var man äntligen hemma då, tar fan på krafterna att åka buss från K-na till Kalmar, sen tåg därifrån till Berga och sen buss igen(!) hit till Mörlunda...
Nej det är i alla fall inget jag tänker göra om imorgon precis!

Har äntligen börjat kolla på sjätte säsongen av OTH nu också, haha, det var fan på tiden! Kan jag tycka... Haft den på datan i typ en vecka nu. Hej! Jag är lite överdrivet sentimental och ja, jag började nästan gråta när det var Peyton han ringde till. Ahaha, och jag som inte ens gillar serien egentligen! Eller, jo, den är väl helt okej men inget slår O.C.! Verkligen inte, inte Community, inte Being Human, inte True Blood, inte Everwood, inte ens Glee! Nej, inget - O.C. is the shiiiieeet, mohahaa..

Okaj, och bilder från Karlskrona(eller ska jag kanske säga Carlscrona? Ehe..) kommer lite senare ikväll, hihi!

Jaha, och nu ska jag minsann pressa mig upp ur soffan och hänga med Seb ut.
Härligt att det snöar igen förresten! - Nej.

/OMC. Get Cape. Wear Cape. Fly.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0