Torsdag 11/2 -10 ---> Misery update (Y)


Körlektionen gick åt helvete förresten! Om ni ville veta alltså...
Behöver väl egentligen inte säga mer än så, men bara för att ni ska kunna skratta lite åt min misery, tänkte jag förklara exakt hur mycket åt helvete det gick;
Det började ju då, såklart, med att jag först av allt kom dit, en aning, för sent. Så Meti stod redan där med telefonen i handen och välkomnade mig med ett "Heej, jag tänkte precis ringa dig igen, tänkte att du kanske hade glömt". Sen, hade jag såklart glömt kortet nånstans så kunde inte betala idag, visst, inga problem att göra det nästa gång men ändå skönt att göra det den gången man kör, så man har det gjort.
Seeeen, vet jag inte riktigt vad som hände? Fick total jefla blackout och kom knappt ens ihåg hur man skulle starta bilen, pch på det så tänkte köra iväg med handbromsen fortfarande i, hah. Fick dessutom ett styck motorstopp i en korsning lite senare också och resten av tiden la jag mig i fel filer, glömde växla ner, höll kopplingen nere under i stort sett hela lektionen och gasade alldeles för mycket hela tiden.
Nej! Det va verkligen inte min dag idag kände jag... Kom fram till att jag inte tycker om bilar och att dom, verkligen, inte tycker om mig.

Obs! INTE bra heller att sitta själv på tåget hem och somna när man är så jävla trött som jag va idag och lyssna på alldeles för hög musik(så man inte hör något annat). Nehe ni, ingen bra kombination alls. Ja, alltså, i alla fall inte om man vill gå av på rätt station och inte vakna i typ Vimmerby om man ska till Högsby, som jag förmodligen hade gjort om jag inte blivit väckt... Ahaha, så dålig!

Confession of the day; Oo, Olivia gillar faktiskt en mainstreamlåt, EN!
Fast jag lyssnade på den innan den ens hade spelats på radion. Nu är den dock förmodligen en av dom mest spelade på Mix och Rix och skit... Men det värsta hörde jag på radion i tisdags! Tydligen har dom små asen gjort en äcklig jävla rövremix på låtfan också!
Ursäkta, men kan ärligt säga att jag hatar fan remixer! I alla fall på låtar som redan är bra, innan. Uscha, det känns så jävla onödigt bara. Att förstöra en bra låt på det sättet. Hmpf!

Gårdagen i Karlskrona va förresten bäst, om någon undrar, hiih!
Slutade ju då skolan vid 11 och åkte dit vid 12. Började med att kolla på Prinsessa - Förmodligen mest för att jag och Knölen är så head over heals for Anastasios Soulis att vi har sett... Hm, jaa, tror fan vi har sett alla filmer han har medverkat i! Nästan i alla fall, annars har vi bara missat nån... Ahaha, kuuul, men ni kan ju i alla fall bara inte komma och säga att han inte är eye candy? Hihihihihiii, mums fiffan!
Sen blev det en liten stund på stan, hämtade biobiljetterna ode, och jag köpte det förmodligen snyggaste nagellack jag nånsin har ägt! Satan! Neonlila, riktigt niice (Y) ehee...
Efter det gick vi hem och väntade på folk, umgicks med dom, fixade och sminkade och bytte om och grejade inför bion. Åt lite schebab och giiros och sen blev det biotajm då; The Wolfman! Hah, hörde att den bara hade fått 3/5 i nåt betyg men whatever, jag tyckte den va nice - Bra story och allt, bra skådisar och lite lagom läskig sådär, jappjapp det gillas! När bion va slut blev det dessutom en sväng på puben(va allt lite nervös, för alkolåset, idag när jag skulle starta bilen på körskolan) och sen hem och soova!
Nä, för er låter det säkert inte som något speciellt men det är alltid bäst när man umgås med den där lilla Knölen, mihi!  och fy helvete va kul vi har! Finns inget att jämföra med!
Men inga av våra galenheter är helt okej att skriva om i en blogg, ahahah, så det håller vi för oss själva tycker jag :)

Haha, har ingen aning om vad jag har skrivit nu och är alldeles för trött för att läsa igenom det igen. Så, ni får ursäkta mig om det är massa stavfel och konstig grammatik. Heh.

/OMC. It's Hard To Say "I Do", When I Don't


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0