Fredag 12/2 -10 ---> Fredagsmys :)


Godmorgon!
Missade första tåget idag... Skulle åkt med det andra men då hade jag haft lektion i en halvtimme innan jag skulle hem igen - Onödigt? Ja, en aning.
Så, alltså, vaknade jag precis(mohahaa) och nu ska jag snart upp och fixa massa.
Blablabla då vid ett, och sen middag.. Men efter det blir det minsann Öland(wiiie) och fäääst, med bästa sällskapet! Hihihii

Åh, fyyy vad jag gillar Glee alltså! Så jävla braaaa!
Communtiy då!? Också en såndär superserie, absolut! Det roligaste jag sett på länge! Ehehee, och Abed är lätt bäst. Aldrig sett en så bra karaktär i nån serie förut tror jag, hah.
Men gillar ju dramaserier också. Jag menar, kolla bara på O.C., OneTreeHill, Gossip Girl, Grey's Anatomy och alla dom! Så, men det bästa med Glee är nog musiken alltså.. Så fort nån av dom sjunger blir det bara sån jefla feeling i musiken, och det gillas!
Kollade klart på båda dom första säsongerna på, ja, max 4 dar. Ahahaa, nöööörd! Yepyep!

Hah! Såg nu att idag är det 2 månader sen jag fyllde 18! ...
Nee, men härligt att alla andra redan har börjat fylla 19 då...

Äh, nu vill jag bara att tiden ska gå fort känner jag... Både idag och resten av terminen, ahaha, men ärligt. Vill verkligen sluta, och ta studenten ode, nuuu! Hihii

/OMC. I'm Weird 'Cuz I Hate Goodbyes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0