Torsdag 18/2 -10 ---> Whinea?


Hoppsan!
"Försov" mig visst lite, idag igen... Hah, men MÅSTE ärligt börja gå på engelskan!
Har inte vart där på typ tre veckor och det blir ju inte precis lättare och lättare att ta mod till sig och gå dit heller... Bara för den där Jävla PMSeva! Alltså, hade vi bara inte haft henne hade jag förmodligen gått dit liksom, då hade det ju i alla fall inte varit döden att vara där. Nej, fy fan för henne säger jag bara!

Äh, så nu sitter jag i alla fall här i M.ås igen.
Känns lite tråkigt att vara här när inte är det, inte träffas förrän imorgon igen.. Men det värsta kommer ändå va sen på lovet, att inte ses på hela veckan, blä!
Usch, vill verkligen inte åka in till skolan heller. Tur att det bara är rörlig bild kvar då och så, och sen ska jag minsann träffa Z när hon slutar, hihi, det gillar vi i alla fall!

Lalalalalalalaaa, och imorgon blir det först skola, sen Emmaboda och sen tillbaka hit och lite fest. Niice att slippa spendera hela sin helg i högsby i alla fall (Y) Bäst med lov efter det också! Händer massa andra trevligheter då, träffa en viss liten miss Knöl och åka ner till K.krona nån dag igen kanske? Men jag hatar fortfarande Teneriffa. Vill också åka dit... Eller utomlands i alla fall, fiii va härligt det är alltså!

Tjena vilket whineblogginlägg det här blev... Tråkig jag är...

Hehe, kan ju berätta en sak som hände igår då;
Slutade skolan vid 11 och skulle åka hit vid 3 egentligen, men liite segt att vänta så länge kände jag, så jag ringde mami istället, som var i Kalmar då och åkte med henne hem. Sen skulle jag ta en buss från H.by då tänkte jag, men när jag kom till stationen så var det bara en såndär liten buss, en ful liten blå sak, och den var självklart redan full. Så då var det jag och två nissar som inte kunde åka med och istället fick KLT sätta in en taxi = Nervööös Olivia. Vafan, hur skulle jag hinna med anslutningsbussen från B.måla när det var väntetid på 7 minuter och taxin kom typ en kvart efter att bussen gick från H.by!? (Att jag skulle åka taxi med tre okända män gjorde ju inte heller saken bättre precis, haha, ja, är lite nojig av mig ibland.)
Nä, det skulle jag ju aldrig hinna, men det fixade sig, fick gå av i Ålem istället och hoppa på bussen där. Fast sen blev det lite jobbigt igen.. Jag har väl föfan typ aldrig åkt buss hit! Eller, jo, men det känns som länge sen.. Så nervositeten kom ju tillbaka när bussen började köra mot Timmernabben, haha, kunde inte tänka klart och var tvungen att slänga iväg ett sms; Nu åker bussen genom Timmernabben, kommer jag till Mönsterås ändå? Men jodå, det gjorde jag ju såklart, hehe, fast jag tyckte allt att det var en ganska jobbig resa hit!
Fy! Jag hatar verkligen KLT och SJ och deras psykiska problem.. och när dom inte kan hålla tider eller se till så att tågen(eller riktiga bussar! och inga jävla små mesbussar) går.

Yeah, och nu lyssnar jag på Fireflies med Saosin - Underbart! Riktigt härlig låt.

/OMC. Do You Understand?

Kommentarer
Postat av: emmy

Du är rolig :)

Vi ses sen<3

2010-02-18 @ 10:49:09
URL: http://emmyblennborg.blogg.se/
Postat av: olof

kommer man till Mönsterås om den går genom Nabben...suck xD haha <3

2010-02-18 @ 19:05:18
Postat av: olivia

Hihi, DU är rolig^^

2010-02-18 @ 22:30:11
Postat av: olivia

Meeh, vaddådå? Åker väl aldrig den vägen heller ;)

2010-02-18 @ 22:30:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0