Lördag 20/2 -10 ---> 30 sec .


Gårdagen blev hellyckad!
Yepyep, först åkte vi till Stenskallehult(eller, Påryd, hah) kollade Eva & Adam, åt chokladmousse och fixade oss inför festandet i Emmaboda. Fast jag hann självklart inte byta om innan så fick greja det i bilen - Ja, det behövdes lite skills för att klara av en sån sak, men är man bäst så är man, heh. Efter lite Ronjafyllernittonidagfirande med massa god mat och cheescake åkte jag minsann till M.ås och till bästaste - O Så, det är där lördagen har spenderats, hihi! Fast nu är jag mest lessssen, bara för han åker till Teneriffaäckel ikväll. Jaaa, men okej då, är väl lite avundsjuk på det kanske.

En annan sak som inte är så kul.
30 Seconds To Mars(!) kommer till Sthlm i mars. Till Stockholm liksom, FATTA! Åååh, vad jag vill dit.. Skulle typ kunna tänka mig att gå om 3an igen, bara för att få gå på det! Haha, konstigt exempel kanske, men för er som vet vad jag tycker om skolan, läxor, uppsatser och prov - och alla underbara lärare - Ja, ni fattar. Men bläääh då, vad jag vill dit!!

Nehepp, nu ska jag minsann gå upp och få i mig lite tacopaj, mmmums på det!

/OMC. Can't Stop This Feeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0