Måndag 22/2 -10 ---> Att jag är så smart.


Vaknade igår och var bara barnsligt sugen på att gå upp och baka nåt gott, hihi, så letade upp några gamla, dammiga recept som jag inte kollat igenom på flera år kändes det som. Sen inhandlade jag massa marshmallows(haha, fick lite blackout där och kom inte på hur det stavas = Fick googla det, fast jag hade rätt, hihi), choklad och annat gott.
Slutade med att jag fick ihop lite chokladmuffins, som det skulle varit Dumlekolor i egentligen men som jag stoppade i lite marshs i istället, chokladmousse och marshmallowsfudge, hihihiiii! Det blev suuupergott! Mummms, älskar att blanda ihop marshmallows och choklad i kakor och sånt - Bäst!

Resten av dagen spenderades med miss Köhler och ledde till endel knasiga situationer, som vanligt... Liite nervös för att umgås med henne typ fram tills på torsdag, ahaha

Hehe, va inne på ICA igår och skulle shoppa chips och sånt till kvällen;
Olivia(Börjar härja somfan): Alltså, fy va jag stör mig. Dom har aldrig dom där bearnaisechipsen här inne på ICA, alltså, inte för att jag vet om jag vill ha dom eller så, men jag menar, jag bara stör mig.. Alltså, dom har dom typ överallt och ICA - Som ändå brukar ha dom flesta sorterna och så, jag menar
Maja(Avbryter, och pekar på en hylla): Olivia.. Dom står där.
Nejnej, vi skrattade inte alls efter det. Haha, fyyy, vad smart jag känner mig ibland. Blind.

Senare hemma hos Knöl när vi kolla film ode, sätter i sladden för att ladda datorn;
Maja: Hm, va konstigt, när jag sätter i laddaren brukar alltid min dataskärm bli mycket ljusare...
Olivia: Jaa, vadå - Blev inte min det nu eller?
Maja: Nää..?
Olivia: Va? Va konstigt, det brukar den ju alltid bli.
Jag börjar hålla på och trycka i kontakten och ta ut den igen, testar olika energischeman för att se om det händer nåt, om det blir nån skillnad.. Maja tröttnar och går iväg, jag fortsätter...
Olivia: NU! Nu funkar det här... Eh.. Nej, förresten det var inget...
Fortsätter hålla på med den där jävla sladden, vet inte varför egentligen, inte för att jag bryr mig så mycket eller för att det är livsviktigt precis.
Det är nog mer bara en principsak, vill verkligen få det att funka, vill inte ha fel.
Men, så till slut upptäcker jag vad det är för fel.. och jag har nog aldrig gjort nåt som fått mig att känna mig så dum, så jävla trög, förut(och det säger inte lite)..
Eller jo, klart jag har gjort värre saker, men det här måste fan ta nåt pris i alla fall.
Olivia(Får världens skrattanfall): AHAHAHAHAHAHAHAAA!!
Maja(Kommer tillbaka in i rummet): Hah, vad är det? Löste du det eller?
Olivia(Har svårt att andas, prata): Ahahaha, aaa! Hahaha, koolllaaa!
Lyfter upp andra änden på sladden - Som uppenbarligen inte ens sitter i ett eluttag.. och inte heller har gjort det under hela tiden jag hållit på och dampa mig över att min dataskärm inte började lysa starkare när jag satte i laddaren. Alltså, inte min brightaste stund. Bara det att det var en så jävla onödig sak att störa sig på från början. Haha, men det är ju fel att påstå att jag och Knöl har tråkigt ihop! Ahaha

Äh, och nu ska vi gå och möta det där älskade lilla mongot igen, hehe, altid lika spännande eftersom man aldrig riktigt vet vad som kan hända när vi är på g.. Hihihii, knasbolligt!
Kolla skräckis idag igen, fyfyfy, kommer inte kunna sova efter den här veckan om vi ska fortsätta såhär; My Bloody Valentine igår och The Collector idag. Har hört att den ska vara bra - Läskig. Men det är bra, bara att hoppas på det, för hur mycket jag än hatar det så är det alltid lika kul att se såna äcklingar, yeaas!

/OMC. Let's Hope It's Got A Happy Ending


Kommentarer
Postat av: miss knöl

HAh, så jävla kul de var inne på ica igår:P du är verkligen smartast i högsby:)

2010-02-22 @ 15:10:31
Postat av: Emmy

hahah du är för söt :)!

2010-02-22 @ 20:24:16
URL: http://emmyblennborg.blogg.se/
Postat av: olivia

Haha, jag veeet så jefla smart! - och du är tvåa Knöl ;D

2010-02-22 @ 21:20:19
Postat av: olivia

Haha, det är du som är söt :)

2010-02-22 @ 21:20:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0