Torsdag 25/2 -10 ---> Efterklockanåttatalk :)


Kom hem från "tha pubrunda", så att säga, för ett tag sen... Ja, 2½ timme för att vara ganska så exakt... Hmm, kan man vara "ganska exakt", egentligen? Näää..? Men man säger ju så... Äh! Sitt inte här och läs mina sent/mittinattenblogguppdateringar...
Mina efterklockanåttatankar - Ja, för fram till klockan 8 är jag sane(så mycket det går i alla fall), sen går det bara utför. Ahaha!


VoffVoff :) Hihi, söööt vovve jag fotade - På dörren utanför Hemköp x)
(
Ååååhh, fyyyy, vad TÖNTigt det där lät! Jefla fjortis, AHAHAHAHAHAHAAA!)

Hehe, har klarat mig hela vistelsen här borta i Blekinge utan att ens ha halkat en gång! Määen! Självklart, var ju något tvunget att hända mig, och det hände på vägen hem efter lite chebabb och kyrros på Michel's... Eftersom att jag var den av oss som hade mest klackar ikväll hamnade jag ju då en bit bakom Knöl(och nej, det var inte för att jag var tvungen att leka turist och stanna och ta kort på allt - inklusive den där söta lilla tecknade hunden - se bilden, heh), vilket egentligen bara var tur! Annars hade hon förmodligen skrattat ut mig när jag halkade till på isen och slog i marken med rumpan(buhuu)... och nej, jag ramlade inte - slog i, som fan. Inte det skönaste jag varit med om, slog i handen också och har fortfarande ingen känsel i den... Känns helt weird att skriva nu, måste liksom gå tillbaka och kolla om jag verkligen tryckte ner den där tangenten och raderade den där meningen och så. Meheen, "det blir nog bra med det ska du se"(- Åh vad jag älskar det där! Bäst när han säger det! - Ja, det är det där citatet av Jonas Karlsson i Kim Novak Badade Aldrig I Genesarets Sjö alltså.).
Fast det pinsammaste var precis efter det att jag ramlat, när jag höll på och resa mig upp där på mina ostadiga ben - måste sett ut som Bambi - för då kommer det ju såklart folk gåendes runt hörnet! Två småpojkar som skriker "HEJ!" efter oss. När dom fortsatte med ett "Hur mår ni då?" blev jag riktigt nervös, trodde nästan dom skulle börja jävlas med mig bara för att jag ramlade, för det är nåt jag ärligt kan säga att jag hatar. När folk ska komma och börja tjata och härja och ha så jävla kul åt mig bara för att man råkat göra nåt som uppfattats som pinsamt för dom. Bah! Jefla människor alltså... Men äh, inga problem där vettni, nejdå, och sen gick jag och Köhler hem för att kolla klart på Bröllopsfotografen som vi såg typ 20 min på igår och 10 idag, haha, tur att jag redan sett den!

Hmpf, funderar på om jag kanske också skulle gå och lägga mig snart? Upp vid tio imorgon... Eller... Jaa, idag blir det ju, ehe! Åka, härifrån - till Mörlunda, vid 12. Bah, kommer bli riktigt segt! Men vad gör man inte för att få åka dit? Saknar faktiskt hem lite, hihi!

Som sagt, läs inte sånt jag skrivit efter klockan åtta, hah.

/OMC. Community


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0