Lördag 27/2 -10 ---> Franz.


Sitter här hemma i Mörlunda nu med Franz Jäger och lyssnar på tysk punkrock..?
Haha, eller nä, lite för poppigt för att kallas punkrock kanske... Killerpilze är det i alla fall, ehe, så jävla fult namn men så jefla braa! Det trodde ni inte va!? Att jag lyssnar på såna töntigheter, men jodå, ibland funkar det med dom, All Time Low och Boys Like Girls. Bara för att dom är så fina. och Ich Kann Auch Ohne Dich är lätt en av dom finaste låtarna, of all times!
Bästaste texten också(och ja, jag fattar vad dom sjunger). Richtig Sheisse och Spring Hoch är också riktigt nahahaajsiga - Promise.

Hmpf, och om några timmar är det bussen igen, till Högsby den här gången, som gäller... Men det är bra att det är kalas för kusinen, för då ska jag äta massamassa kakor(!) och bli superfet! Wohoo på det!

"Jaa, men du vet, om man söker på det så kommer det upp allt som har Bert i sig... Eeh..."
 - Smartaste Lind.

"Jag vill fika på Wayne's Coffe nån dag, så jävla god smoothie."
"Oo, ja! Jag också, och dom har asgod panini där också ju!"
"Kanini?"
 - Smartaste Köhler.

Imorgon kommer min underbara pojkvän äntligen hem också, hihii!
Wiie på det, och ååh vad jag längtalängtar!

/OMC. Lost And Found

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0