Söndag 28/2 -10 ---> Zombielunch? Nä, blä vad äckligt det lät x)


Hey, hur gick detta till egentligen? Att äta lunch till frukost känns mer som standard än ett undantag nu för tiden. Ja, jag är väl lite seg med att gå upp ur sängen på morgonen, men 12 är ju ändå inte så sent. Äh, jag vet inte, känns lite konstigt bara att alla lediga dagar har dom andra redan gått upp och först ätit frukost och gjort iordning sig och allt och sen när dom ska sätta sig och äta kommer jag där i mina god-morgon-världen-kläder och min hej-jag-vaknade-precis-och-syns-det-eller-?-frisyr. Ja, då känner man sig fräsch.

Lalalaa, räknade hur många skräckfilmer jag hade på datan förra veckan och om man säger så att jag hade 50 filmer så var minst hälften av dom såna där härliga små skräckisar, och nu är det ännu fler. Hihi, så nu ska jag gå upp och äte lite(frukost-lunch) och sen sätta mig och kolla på lite zombiesar - har typ 8 zombiefilmer och dom räknas inte(!) som skräckfilmer, det är ju bara humor. Eller okej, där va jag lite för kaxig kanske, klart jag tycker det är äckligt med massa zombies som går omkring och äter folk, men jag räknar det inte till skräckgenren eftersom det inte är läskigt på samma sätt. Jo, och dessutom, liite kul är det.

Jag har namnsdag idag! Hihi, var bara tvungen.

/OMC. Endings Without Stories


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0