Tisdag 19/1 -10 ---> Lalalalalalaa, lite - massa - musiktjat och andra såna små trevligheter :)


Yo! I'm Back! Här också...

Hm, vet inte vad ni tycker? Förmodligen är det skittråkigt att läsa min nya sorts inlägg, men I don't care! Det är mycket skojigare att skriva såna, får ju ändå med allt jag brukar skriva om annars(typ, sånt jag hatar och sånt jag tycker om..). Yeah!

Dagens låt
VolBeat - Light A Way
Hoho, yess, även jag har haft en såndär VolBeat-period i mitt liv måste ju erkännas(och nej, jag tycker inte det är nåt fel på att lyssna på dom, inte min stil längre bara).. Men det är nog bara denna låten som jag verkligen inte kan släppa taget om, helt underbar - och inga screams i den, promise! Hah, kanske eftersom dom är ett hårdrocksband.. Gaanska möjligt att det är därför? Haha, b r a är den i alla fall!

Dagens album
Burn All The Small Towns
Tss, tro INTE att jag menar A Sacrament; Ill City av HerBrightSkies nu, är inte 'tard, vet att det albumet heter så och att en av l å t a r n a heter Burn All The Small Towns! Nej. För jag menar albumet Burn All The Small Towns. En liten compilation Panic & Action släppte den fjärde mars förra året ♥ Med massamassa underbara blandade artister och - då - outgivna låtar av dom! Typ som HerBrightSkies, Adept, Chemical Vocation, Early To Bed, Kid Down och A Vain Atempt - Ja, behöver man säga mer än så? Knappast ♥ (Har dessutom hört att det är en liten vol. 2 på väg? Ser vi fram emot!) YeaYea!  

Dagens video
Tony Clifton In His Vegas Show
Bästa scenen ur Man On The Moon, annars va den filmen inget för mig måste jag säga, ganska tråkig och för jävla förutsägbar.. Tss, men just den scenen är riktigt kul. Om man har Olivia Linds humor i alla fall (Y)

Dagens film
I Love You, Man
Men tjena! Vet inte ens vart jag ska börja!? Underbar film! Haha, love the skådespelare och storyn och allt! Nej, vet inte vad jag ska säga... Se den! No questions asked, bara se den! ♥

Dagens hat
Att jag är så jävla cool.

Dagens (Y)
Att äntligen vara hemma och få träffa allt underbart folk igen!
Haha, tööönt jag är! Men skit samma, alldeles för glad att vara hemma igen för att bry mig om det! Tss, kan ju dock i n t e säga att jag har saknat själva ÄckelHögsby!

Dagens citat

Idag får det bli en låttext här, en såndär härlig bit ur en såndär härlig låt - A Great Fire, av genierna i Silverstein ♥ Kan uppriktigt säga att jag älskar den låten, särskilt när dom sjunger detta:

And there you were
Six years old, ashes in your hair
You're not scared
You've seen so much pain in so few years
As the world
Becomes a place where no one wants to stay
We remain
Silent until it's too late


/OMC. Some Will Seek Forgiveness, Others Escape


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0