Torsdag 7/1 -10 ---> Lalalalalaa, lite hat och andra såna små trevligheter :)


Oj! Årets första inlägg, det måste vi fira! ... Eller nåt...
Jaja, årets första skoldag idag också. Haha, det måste vi inte fira!

Dagens låt
30 Seconds To Mars - The Kill ♥
Feeeeliiing i den, eller!? Jaa, lite konstig video, men äh!
Vi gillar konstigt och låten är ju bara g r y m, helt enkelt!


Dagens album
A Day To Remember - Homesick ♥
Alltid. Lika underbart, tröttnar a l d r i g på så underbar music!

Dagens video
(Inte sagt att det måste va en musikvideo nu men idag - Jo, idag är det det. Vet dock inte om jag vågar skriva här vilken det är? Haha, lyssnar ju nämligen inte på sånt egentligen, och säger jag vilken det är kommer alla tro att det är sånt jag lyssnar på jämt... Hmm, okej, det gör jag väl liiite också men bara ibland, gillar väl bäst lite mesigare musiq än så egentligen... Men äh, blablabla, fan va jag tjatar! Whatever liksom!)

Alesana - Ambrosia.
Vet inte varför jag diggar videon heller? Men det är nåt med den, fastnade för den, hihi!

Dagens film
Well, ingen faktiskt, skulle kollat Paranormal Activity då, men kom på att njaa, inte så kul att kolla skräckfilm helt ensam... Kollat några avsnitt The Big Bang Theory dock - Likielikie!

Dagens hat
Snön.
Är rejält pissed of på den nu. Kul! Att man ska upp till norrlandet på söndag då också, med ännu mera snö och ännu kallare äckelväder. Nej fy fan för det! ... Jaa, kan ju jag tycka då...

Dagens (Y)
Nya datorrrnn och nya looken!
Fortfarande, ehehee...

Dagens "citat"(Oo, akta er så ni inte hamnar här!)

Två tjejer, ~17, diskuterar sin APU på stadsbussen in till stationen:

1: Jaa, men får du nåt för att du är där då?
2: Asso, jag är ju på en barnaffär... Då kan jag ju inte få nåt?
1: Hmm.. Jo, men...
2: Eller! Hur menar du?
1(dumförklaring): Jo, jag tänkte ju mer på om du får pengar för det?
2: Haha, jaha! Nä.. Nej, det får jag inte...
1: Nä.. Det är väl mer så att skolan betalar för att du ska få vara där?
2(hämnd): Ööh, näej?
Pinsam tystnad.

Haha, vet inte riktigt varför egentligen men tyckte det va en jävligt rolig konversation att tjuvlyssna på.. Hah, fast det borde väl alla veta nu, att jag har världssämst humor x) Dom lät bara så blonda när dom satt där och dumförklarade(ja, jag gillar det ordet!) sig själva, och fattar ni inte vad det är som gör det så dumt så är det ju ni som inte är allt för brighta, hah ;)

Lalalalalalaaa

/OMC. A Home For The Homeless


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0