Lördag 9/1 -10 ---> Lalalalalalaa, lite tjat och andra såna små trevligheter :)


Lalalalalalalaaaaa, är så trött just nu, orkar inte läsa igenom hela inlägget så det är säkert en jävla massa stavfel, trams, upprepningar av information och andra allmänt störande småfel och såna saker. Men so what!? :)

Dagens låt
Silverstein - A Great Fire
Jaa, ännu ett nyfunnet, great band. Hihihi, r i k t i g t bra säger vi om dom, härligt!

Dagens album
Escape The Fate - Dying Is Your Latest Fashion
Yeayea, ett av nya favoritbanden då - Tog förstaplatsen som 'Dagens video' igår och album idag... Inte illa jobbat! Ahaa, brabrabrabrabrabraaa! Är det enda jag har att säga om det här. Visst, finns alltid undantagslåtar, på i stort sett alla album, som inte håller riktigt samma klass som resten, och ändå, är dom nästan exakt lika bra allihopa!
Hmm.. Haha, nej, det där kunde jag visst inte riktigt förklara kände jag.. Har väl alltid haft en lite konstig syn på det där, det där dom kallar musik


Dagens video
Paranormal Activity Trailer
Ahahaa, idag är det minsann en filmtrailer som gäller för 'Dagens video'! Bara för att jag fortfarande inte har sett filmen men ändå visat trailern för alla jag känner.. Typ. Ehe, nej men allvarligt talat, filmen verkar riktigt äckligt bra. Hoppas inte man har för höga förhoppningar nu bara.. Fast jag tycker ju nästan att Scream är läskig. Eller inte. Hoho, skit samma och så för hur som helst, Paranormal Activity; Måste ses!

Dagens film
The Hills Run Red
Jaa, herregud... Vad fan ska man säga, egentligen? Sjuk film. Knölen va här ett tag och hade självklart, fått tag på en liten skräckis som hon tog med, which jag såklart utan tvekan går med på att se, precis som vanligt. Dock tänker inte jag kalla det för en skräckfilm - Nej. Den va alldelesslldeles för äcklig för det. Inte äcklig som i läskig-äcklig, nej, prova mer äcklig som i nasty-äcklig-jävla-film-där-mördarna-torterar-folk-och-bara-sprider-ett-jävla-obehag-äcklig. Eller nåt... Som sagt, skulle nog kalla det en obehaglig tortyrfilm istället för att sätta den under genren skräck. Bläh! Ångrar definitivt att jag har sett den, det fanns scener i den som jag skulle klarat mig bra utan! Isch. Inget jag rekommenderar om ni inte gillar äckel - Bah!

Dagens hat
Att inte ha pengar på mobilen.
Okej, liite fjantigt, mesigt hat idag. Men kom igen, tänk er själva; Har väl fått sådär 1000 sms från olika personer under dagen och så kan man självklart inte svara. Nejnej, eftersom alla bestämmer sig för att "Ja, ja! Men just idag! När vi vet att Olivia inte har några pengar på sin mobil. Då! Då slår vi till och alla skickar på en gång!". Jaa, det tror i alla fall jag..

Dagens (Y)

Åka till Sälen imorgon och slippa skolan i en vecka till!
So what om det är 30 minus där!? So what om det är tjugo gånger mer snö!? So what om jag måste gå upp vid 5 imorgon och därför inte kan göra nåt kul ikväll!? It's all worth it, bara för att få slippa skola en extra vecka (Y)

Dagens citat

"Åh! Mamma! Jag kan s v a r a på min mobil!"

Världens sötaste 11åring hävde idag ur sig detta.. När han kom på(?) att han kunde svara på sin mobil om det ringer? Haha, nej men jag höll på och visa hur headsetet fungerar, pekade på en knapp "Här trycker du om det ringer så svarar du, och så lägger du på på den." Där! Kommer citatet in i bilden, en liten felsägning, men som alltid är det ju just dom där små sakerna som gör det så kul! (Som med 'begg and acon' - egg and bacon - Typ.)

Ehehee, och nu ska jag soova! Upp halv 5 imorgon för att duscha och lite sånt för sen, ja, sen bär det av till Sälen för skidåkning en vecka! Det gillar vi, länge sen sist jag va och visade mina skills i backarna nu, hihi, så mmmums på det, och god natt!

/OMC. Congratulations, I Hate You! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0