Lördag 20/3 -10 ---> And the walls are closing in ♥


Yo!
Hehe, vet att jag varit lite för seg med bloggen ett tag nu. Det som började gå så bra där ett tag, uppdaterade ju flera gånger om dagen och med bilder och allt, hah. Men det har hänt alldeles för mycket för att jag ska ha kunnat orka med att skriva. Hur som helst, som dom flesta redan vet nu så har jag ju flyttat och hållt på senaste veckorna, så det är lite därför jag inte haft tid heller. Sen funkar typ inte internet på min data sen vi flyttade hit heller, helknas eftersom att det är trådlöst och allt - fattar nada? Men äh, nu är jag i alla fall igång igen, heh.

Kom nyss hem från Mönsterås och -
Oh, my dear! Nu sitter jag här hemma och lyssnar på Enter Shikari och känner mig helt nostalgisk. Skulle faktiskt inte bli förvånad om jag började lipa snart också. Haha, nä men har ärligt talat saknat dom. Ja - Så mycket älskar jag musik, och så beroende är jag. Ooo, och snart kommer lite Billy Talent och massa Four Letter Lie i spellistan också, häärligt!

Blablabla, men nu ska jag gå och göra mig lite nudlar... Fast jag tycker inte om det egentligen? Äh. Sen kommer i alla fall min Olof hit, och det tycker jag om, hihi! 

/OMC. Anything Can happen In The Next Half Hour.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0