Onsdag 3/3 -10 ---> Igår.


Igår var INTE min dag.
Allt började med att jag försov mig så jag missade första tåget. När jag kom till stationen för att ta tåg numero två så tappade jag piercingstaven. Sen var det buss som tågersättning och den var väl 20 minuter sen. Kom till skolan, då skulle vi gå och ha möte med Lotta på Centerpartiet(för APU-projektet) och efter det gick vi in i stan. Då gick jag och köpte en ny stav. När jag skulle sätta dit den hade hålet först läkt lite och sen på det så tappade jag kulan också. Fick gå och köpa en ny. Kom tillbaka till skolan och då var det fisk till lunch. Satte dit den nya staven. När jag kom hem vet jag inte vad som hände men läppen svullnade upp ännu mer och plattan åkte in i läppen. Smärta. Som tur var hade med sig sin gamla stav som jag fick sätta dit istället. Lite jobbigt dock att sätta dit den eftersom det var en såndär som ska sitta i bröstvårtan egentligen. Ja, för den var ju alltså ungefär 3 gånger så tjock som den jag hade haft innan, inte allt för kul att trycka igenom den i ett för litet hål.
Nej. Allt skulle bara jävlas hela dan kändes det som. Fy. Det var verkligen inte min dag igår.

Hände dock några bra saker och det bästa som var - förutom att jag äntligen fick träffa  igen - var att jag fick veta att 30 SECONDS TO MAAAARS KOMMER TILL HUUULTSFREEEED!! Fyyyfaaaaan, skojar inte om jag säger att jag fick nära till tårarna när jag läste det! Har ju vartit så jävla ledsen för att jag visste att dom skulle till Sverige och att jag inte skulle kunna åka och se dom då och sen kommer Rockparty ut med det här!
Som några jävla små jultomtar, och ger mig världens bästa present(julklapp?) nånsin!
Underbart är det i alla fall, och för jävla överlycklig jag är nu, eller!? Denna nyhet väger lätt upp för att jag kommer missa Emmaboda, senare i sommar, för Gotland.

/OMC. The Kill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0