Söndag 7/3 -10 ---> HAT.

Ja och du tror verkligen jag orkar med det här? Att jag klarar av det här, nu!? Fy. Fan. Jag vill verkligen inte mer. Till alla er som tycker att jag bara whinear nu; Håll käften. Gå och dö, häng er, dränk er i en vattenpöl eller nåt! Jag bryr mig inte. För ni har ändå ingen aning.
HELVETE. HAT. HATA. HATAR. JAG HATAR ER. Era jävla as. Hoppas ni DÖR. ...
Alltså, jag skojar inte. Nej, det här är inget skämt. Jag hatar er så mycket att jag önskar att ni d ö r . Det enda ni skulle få av mig; tacksamma tankar, era fula, äckliga, helvetes, jävlar. Jävla små horungar.


Det är verkligen bara S, S, M och S som kan hjälpa mig, med det här, nu. Litar inte på nån, orkar inte med nån annan just nu, och jag orkar verkligen inte bry mig.
Så låt mig bara vara ifred, och bry er inte, tack.


/OMC. Fuck You! ... You And You.


Kommentarer
Postat av: .....

du skulle ångra dig om någon av dem dör. man ska aldrig säga eller skriva något sånt..

2010-03-14 @ 21:17:00
Postat av: olivia

Det skulle jag inte! Du har ingen aning :)

2010-03-31 @ 12:48:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0