Måndag 1/3 -10 ---> Pierce? Är inte det ett namn? :)


En tanke bara;
Varför stavas läspa med s och varför är dyslexi typ det mest svårstavade ordet som finns?

Ojojojdå, titta vad BusOlivia hittade på och gjorde igår..:


och Hej! Jag vet att det är skitkvalité på bildhelvetet :)

Hihi, är supernöjd faktiskt! Lite illa dock, att läppen är minst 20 ggr så stor som den ska vara egentligen.. Gör det lite svårt att äta, dricka, sova(eftersom jag bara ligger och tänker på att inte göra nåt, som att slå i den eller nåt, så det svullnar ännu mer) o.s.v., hah.

Sitter här och lyssnar lite på Spotify och helt plötsligt kommer en reklam..;
"Kan du lysna på Spotify på din mobil?" och blablabla. ... ... ... ... ... ... ... ... URSÄKTA!?
Ahahahahahahahaaa, vet inte ens rktigt vad jag ska svara på det? Kanske att jag har en Samsung från stenåldern? 2004 för att vara exakt. Vet ni hur jag vet det då? Jo, för att det är en OS-mobil. ... Kom igen! Var det det bästa man kunde komma på förr? "O, O, jag vet! Vi gör en OS-mobil!! ... Med OS.tema! Ringsignaler som går att välja; Alla nordens länders nationalsånger och dom enda bakgrundsbilderna/skärmsläckarna att välja på; En bild på OS-ringarna eller en av nordens länders flaggor!" Har inte ens en kamera(som fungerar), bluetooth(nej, den har den där coola, nya uppfinningen IR - Infraröd - istället. Nån som ens minns IR?) eller uttag till headset eller en datasladd.
Så; Nej. Jag tror inte(!) att jag kan lyssna på Spotify på min mobil.

Var på Konsum förut för den underbara mobiltelefonen behövdes fylla på också.. Självklart kunde jag ju inte bara gå igenom utan att köpa nåt så när jag kom ut ur affären stod jag där med en sånhär;



och ett paket tuggummi i handen. ... Hur smart var det då tror ni!? Kan ju bara säga såhär då va, att det är som sagt inte lätt att äta just nu och så är jag så jävla dum att jag går och köper tuggummi(nej för dom behöver man ju verkligen inte tugga på) och choklad(nej för det är ju inte så gott att jag bara vill trycka i mig hela den där jäveln på en gång och blir sjukt frustrerad när jag upptäcker att halva chokladen rinner ut när jag äter den - eftersom läppen typ har gått och blivit lokalbedövad, känns det som.)!

En av kommentarerna om min briljanta idé med piercing;
Om mormor hade sett dig nu hade hon börjat gråta.
Ska hon säga(mami alltså)! Hon svimmade ju nästan när hon såg mig, och nej, jag överdriver inte. Visste nog inte riktigt om hon skulle skratta eller gråta.
Första kommentaren(när hon hade lugnat ner sig);
Jaha, får väl vara glad att det inte var en ring. För det är ju så fult!
Jag; Hmpf, jag ska ha en ring sen.
Mami; *SUCK.
Jaha, nähä... Känns inte riktigt som att det här var så välkommet... Bara bröderna(ja, av dom här hemma alltså) som tyckte det var nice, haha!

Wihii, och imorgon ska jag äntligen få träffa min fina pojkvän igen! Usch för att han har varit på Teneriffa och blivit brun och fin, kommer känna mig som ett spöke - inte ett sånt där vitt alltså utan mer genomskinligt - bredvid honom.
Men det gör inget! Lalalaa, för jag har saknat honom så mycket, hihi!

För jävla trött idag, alltsååå!
Sov i exakt en timme och tjugo minuter i natt, så nu ska jag fan bara ta det lite lugnt med min choklad, mina älsklingsmjukisbyxor, lite Bert, nån film kanske och en fet skål med popcorn!

Nej. Det ska jag inte alls det. - Jag ska städa mitt rum, men drömma går ju.

/OMC. Weightless

Kommentarer
Postat av: Jimmy Tang

YAY nu kan vi gå med piercade läppar ihop! X'D

Var det det din morsa nästan tuppade av för? =P

2010-03-01 @ 20:39:38
URL: http://tang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0