Onsdag 24/3 -10 ---> Godnatt?


Hej, jag hatar särskrivning. Sär skrivning. och jag hatar Caps Lock. CAPS LOCK. Det suger.

Igår när jag och Sebbe satt och kollade tv så ringde telefonen här hemma, och han fick såklart gå och svara. Plötsligt förvreds hans ansikte till en grimas, han såg helt förskräckt ut och slängde på luren. Sen skrek han nästan åt mig att jag skulle svara nästa gång om samma nummer ringde igen, eller att jag inte skulle svara alls. Jag frågade såklat varför och han sa att mannen i andra änden hade ringt och frågat efter nån, som Seb aldrig ens hört talas om. Så han sa att "Nej, här bor ingen som heter så", då hade gubben sagt "Bra!" och börjat ställa massa frågor. Sebbes reaktion? Han slänger på telefonen i örat på gubben, smått panikartat. och som sagt, skriker åt mig att helst inte svara alls om han skulle ringa igen. Men jag kan ju säga såhär; Han ringde inte igen.

Vårt nya headset luktar lussebullar.

Har äntligen filmat klart till sista filmen nu, yess!
Aajo, och det blev säkert jääättebraaa, mhm, säääkert. Äh, det återstår att se - tomorrow, spännandespännande. Då ska allt göras klart också, klippas och redigeras och sen är det bara att ringa till Centerpartiet(usch, tycker det är jätteläskigt att ringa till dom man gör arbeten åt, men vet fan inte varför, egentligen) och bestämma möte igen ode.

Idag är det tre månader sen det var julafton.
och nu är det nio månader kvar till nästa. ... ... ... Så om man blir gravid idag så ska man föda sitt barn på julafton... Nej! Nu vet jag inte vad jag menar längre. Skit. Samma. Verkligen.

Hade utvecklingssamtal idag också, och - Godnatt! Är min kommentar på det.

Lalalaa, och nu ska jag sätta mig ner och dricka some köffe och vara social med mami och Nina och sen ska vi se om Johanna hinner komma hem innan jag somnar, av trötthet efter denna asjobbiga-för-en-gångs-skull-har-jag-gjort-nåt-dag.

/OMC. Pieces.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0