Måndag 29/3 -10 ---> Laaaalalalaaaa :)


NU har jag äntligen lite tid att blogga! Fiffan va tråkigt det är när man har nåt som man vill skriva om och säger till bröderna att INTE stänga av datorn och säga till mig när dom är klara och sen gör dom tvärtom! Stänger av datan och skiter fullständigt i mig.
Buhuu! Haha, nej men fan va jag tröttnar på att internet fortfarande inte funkar på min dator! Helt stört. Usch, jag blir bara så förbannad.

Menäh, hur som helst. Var i Kalmar med miss Köhler i torsdags... Det var hemskt. Haha, nädå, det var bäst. Såklart. Fast vi hamnade väl i lite konstiga situationer, som alltid.. och som alltid så sitter man och pratar och kommer på sånadär gamla saker, knasiga saker, som man har gjort. Hehe, t.ex. påminde min kära vän mig om en liten incident när vi skulle gå på bio. Ni vet, jag och Maja är inte bäst, inte smartast och det leder till att vi inte alltid säger dom smartaste sakerna heller. Den där gången när vi skulle gå på bio då, kommer inte ihåg vilken film det var eller när det var men det måste nästan ha varit när vi var sådär 16, 17 nån gång. Då i alla fall, så när vi ska gå till kassan för att hämta ut biljetterna och betala ode, så frågar hon som sitter där hur gamla vi är. Jag står längst fram, så det är mig hon pratar med, men jag kan verkligen inte komma på hur gamla vi är och vänder mig istället bara om och kollar dumt på Maja. Jag får väl kanske ur mig ett "Ööh..?", max!
Maja däremot, hon säger en såndär underbart smart mening som man typ bara vill dö precis efter att man har sagt, hon säger "Jaa, Olivia... Hur gamla är vi?".
Ja, nä. Men det där är sånt som vi kan sitta och skratta åt, hur länge som helst. Typ.

I fredags då!
Satt och pratade med en kompis i skolan och han säger: "Jaha, vad ska du göra ikväll då?"
Jag: "Hm, inget särskilt, men ska till Mönsterås."
Då säger han, mest på skoj, eftersom att han inte vet: "Jaha, så du ska inte på Intohimo på Monokrom då? Haha"
Jag svarar inte. Eller, jo, jag skriker: "DU SKOJAR MED MIG!?"
Fyyhelvete vad ledsen jag blev, och resten av dagen var typ förstörd, tyckte jag. Fast på kvällen blev jag full så då tänkte jag inte på det. Ahaha, nej men hade i alla fall inte tid att sitta och deppa över att jag missade dom.
Dock fick jag reda på, dagen efter, att dom tydligen kommer till Oskarshamn på torsdag! Så fanihelvetesvafansjävlar vad jag ska åka och se dom då! (Y)

Lalalaalalalalaaaaa, och Social Siberia har släppt album(och det är helt underbart)
och jag är ledig idaaaag så nu sitter jag här i M.ås och väntar på att min Olof ska sluta, och wihoo vad bra jag mår och vad allt är bra just nu!
Ikväll ska jag dock hem till Högsby igen, inte lika mycket "wihoo" - blah.

/OMC. Plan Three.

Kommentarer
Postat av: maajjs

Haha, ja du vi har ju våra stunder:P

2010-03-29 @ 16:29:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0