Onsdag 3/3 -10 ---> Nytt :)


Var ju som sagt inne i stan igår och när vi var inne på H&M fick jag lite ryck och köpte 5 tishas och ett linne, ehehee... Trevligttrevligt, men ibland undrar jag vad det är för fel på mig? Köpte en suuupahnice tröja med Rolling Stones - Nöjd att jag äntligen(!) har hittat en tröja med dom som passar mig! - och en med Gene Simmons och Kiss och lite, yeeaaahh!
Ringde mami också(för att berätta om när jag tappade kulan till den nya piercingen och allt) och då sa hon att hon hade varit och köpt det där suuuperfina nagellacket och ögonskuggan som vi hade kollat på för några dagar sen;


Nej, jag brukar inte använda sånahär färger men den mintgröna ögonskuggan till det matchande mintgröna nagellacket - Wohoo!


Hade köpt det gröna då - tur det, eftersom det var det som jag ville ha helst, hihi - fast sen sa hon att hon ville ha dom rosa också(och vem vill inte det liksom), hehe, så kan väl inte säga att det skulle förvåna mig om hon kom hem med nåt av dom en dag också.

Sen överraskade hon mig med några superfina nitringar också, hittade dock ingen bild på dom och det blev helt skevt med blixten när jag skulle ta en själv. Helfina var dom i alla fall..;
M; "Jag vet inte om du vill ha dom här men jag tyckte dom var fina så jag köpte dom till dig om du vill ha dom.." Tyckte det var lite kul att hon sa så faktiskt eftersom att dom verkligen var så jag, passar alla mina armband, yaao..! - Jaa, ibland är hon för snäll min mami, hihi :)

/OMC. I Can Do Everything Better Than You

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0