Torsdag 4/3 -10 ---> Shoes? Choose? Cheese?


Okej, ursäkta för det jag skrev förut. Men jag kan väl föfan inte heller alltid vara så jävla glad.
"Nää, men man behöver ju inte klaga och skriva om sina problem på en blogg liksom" och blablabla.. Men herreguud, ser det ut som att jag bryr mig eller? Nej. För varför skulle jag? Förresten skriver väl jag vafan jag vill här. Läs om ni vill - Skit i det annars.
Dessutom är det ju inte precis så att jag är som ett sånt där äckligt litet mongo-emo-scene-kid som bara sitter och klagar konstant, hela tiden, twentyfour/seven, men heller aldrig gör nåt åt saken. Näsh, fy, svårt att komma ens i närheten av att bli så tragisk och patetisk!
Men lalalalalalaa, skit samma!

Sitter här och lyssnar på All Time Low. Eller, nej, förresten.. Att säga att jag sitter och lyssnar på dom är väl att ljuga, mer så att jag sitter här och kollar på några av deras fina vids och dreglar över dom små söta pojkarna. Hehe, nä, men allvarligt. Man kan ju bara inte komma här och säga att Jack Barakat och Alex jävla Gaskarth(särskilt Alex!) inte är to die for! För fyyyfaaaan säger jag bara, fyfaan. Jag menar; det räcker att kolla in dom i nån video, typ Poppin' (Champagne) eller Dear Maria, Count Me In - och jag veeet, dom har bara helknasiga videos, men skit samma liksom - så fattar ni vad jag menar! Helvete säger jag!

Hoho, förresten - Hade jag rätt igår eller?
Var uppe och skulle hämta det gröna nagellacket igår då och gissa vad jag mer hittade i skåpet? Jo! Ett av dom rosa(den mörkaste färgen)!
Haha, visste att hon aldrig skulle kunna låta bli att köpa det - Tur för mig!

Kollade G Som I Gemenskap igår och Festival idag, fixade Stockholmsnatt och Tjenare Kungen också... Fattar inte riktigt vad som har hänt här faktiskt..? Haha, brukar alltid säga att jag inte gillar svensk film men har nog bara glömt bort alla pärlor som har gjorts här. Dom jag räknade upp nu är ju bara några exempel, finns ju hur många bra som helst egentligen.
Okej för att skådespelarinsatserna oftast suger hårt, men äh, det gör ju bara så att filmerna blir lite speciella, får en egen stil och sådär. Det är ju inte alltid så att det gör nåt eller, typ att det drar ner filmen på nåt sätt eller så, - som t.ex. i G då, Fucking Åmål, I Taket Lyser Stjärnorna, Masjävlar och Fröken Sverige ochsåvidareochsåvidare, hehe - jaa, kan jag tycka.

Wohoo! Nu har jag förresten äntligen hittat skor till balen också! Från Nelly, faktiskt. Suuperfina måste jag säga att jag tycker att dom är.
Jaa, så tänkte så att här slänger jag väl upp en liten bild också då, hihi;



/OMC. Sleeping With The Light On

Kommentarer
Postat av: miss knöl:)

klart du inte alltid måste vara på bra humör. skit snygga skor förresten:)

2010-03-05 @ 23:09:39
Postat av: miss lind :)

Bra, jo, och du vet ju hur det är nu <3 Hihi, taack :D

2010-03-07 @ 21:19:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0