Tisdag 18/5 -10 ---> DÖ! Tack.


. . .

I've gone days without food
I've went weeks without sleep
Keeping this in
I've got cuts that can't close
I've got wounds that won't heal
It's all your fault

I've been shattered and wrecked
My hands covered in blood
Scars on my skin
I forgot how to feel now im weak with deceit
My skin is paper thin
We get through this feelin' it, keepin' it, holdin' it in
We go through this over and over again

I'd go years without tears in a life with no fear
A life without you
Now I'm breaking my back as I cover my tracks
My skin is paper thin
Once again

. . .

What's the point?
I wish they would die

We get through this feelin' it, keepin' it, holdin' it in
We go through this over and over again

. . .


Nej. Jag mår inte alls så bra just nu. Det vet du.
Så helvete(!) va skönt att jag säger vad fan jag vill här, yttrandefrihetslagen alltså..! (Y)
Sen får ni säga vad ni vill, det skiter jag i fattar ni väl.

och så vill jag att NI ska veta det här era f'ttor(jaa, ni vet vilka ni är och en del kan nog gissa):

Hoppas ni DÖR era jävlar. För jag, H A T A R er. Önskar er inget annat än DÖD. Helt ärligt talat! Inte ens era mammor skulle sakna er om ni försvann bara för att ni är såna äckliga jävla små h'ror. ÅÅÅHH! Jag hatar er, sådär riktigt jävla mycket, ni vet, sådär så att det inte går att förklara med ord. och F U C K ! Y O U ! Ditt jävla helvete, du bara förstör.

Ta åt er om ni vill men ni är ju riktigt dumma om ni gör det, ni som vet att jag tycker om er.

/OMC. I'm Better Of Alone.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0