Lördag 9/10 -10 ---> Miss you Miss K.


Filmen va awesomeeeee! Seriöst, kan ju bara säga att jag ska se om den så fort jag kan (y) Lätt att den va sevärd och rekommenderar den till alla som gillar Will Ferrel-humor.

oooch ikväll blir det fest! Har dock liite ångest över att jag inte är i Högsby ikväll och umgås med min lilla favorit Miss Köhler som är hemma i helgen för jag saknar henne!
Helt galet mycket - Buuhuuuu! Tur att hon flyttar hem snart - synd bara att jag bor i M.lunda nu då, haha - i alla fall mycket närmare med 20 minuter än jävla 2 timmar som förut!

Äh, idag har det väl egentligen inte hänt nåt kul eller nåt värt att skriva om här i alla fall, haha. Eller jo, åkte lite impulsivt sådär, till Kalmar idag också eftersom en viss person bara skulle ha en flaska kapten till ikväll, haha alltid lika skoj att inte vara 20 och kunna dona med det där själv! Johoo sen va det ju helt okej kul att någon hade varit inne och grejat på Köhlers fb igår och ändrat hennes födelsedag till idag, ahahaa! Jaa, jag tyckte det va rätt kul som sagt, särskilt med tanke på att hon fyllde nyss, i slutet av augusti liksom!
AHAHAAA, nej fyfan det va inte bara lite kul, fan riktigt roligt skämt enligt mig, lite tråkigt bara att det inte va jag som hittade på det, hah!

Lalalllalalallalalaaaaa, nehe! Nu kände jag för att lyssna på lite Bring Me the Horizon och börja fixa mig för ikväll(det tar ju liksom bara några timmar..? Haha), hej!

/OMC. Young And Aspiring.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0