Tisdag 19/10 -10 ---> Tjatatjatatjata (y)


Satt och kollade runt lite på Platsbanken förut idag(, fan dags att hitta nåt snart!) och klickade in på en av länkarna för nåt randomjobb och där va det en massa punkter om hur man ska vara/vad man ska kunna för att söka jobbet och då såg jag det här:

* Har utmärkta kunskaper i det svenska språket, både i tal och skrift. 
* Är motiverad och har starkt drivkraft.

AHAHAHAHAHAAAA, fyfan så dåligt!
Nej men seriöst, liite roligt va det väl i alla fall?

Okej, och imorgon blir det klippklipp och av med håret (y) Äntligen!
Hehe, ska bli skönt att bli av med det som är slitet nu och så passar jag på att bli korthårig igen, yei! Dom kommer förmodligen ändå säga att jag är tvungen att klippa av en decimeter eller nåt, har liksom inte klippt mig sen innan sommaren, ja dagen innan studenten faktiskt. Plus att jag efter det har blonderat det två gånger och sen färgat det rött också, använder nästan aldrig balsam/inpackningar och aldrig värmeskydd för plattången(och som jag använder typ två ggr om dan), hm ja så då kanske ni förstår att det är slitet? Haha fyfan olivia, dags att börja ta bättre hand om ditt hår kanske? Ja, kanske.. Det känns så.

och Lalalalalaaaa, fisatan vad jag har gått och blivit käääär! Hihi, i Oliver Sykes! Haha nej men seriöst, han är ju i alla fall så awesome att man bara vill äta upp honom (y) Fan riktigt länge sen jag hade en kändiscrush sist, typ högstadiet eller nåt, haha.
(OCH JA. Hörni, jag hör nog också hur det här låter, att jag låter som en liten äcklig emopojkeälskandefjortis och vill ni hata mig för det så varsåjävlagoda. MEN, det är jag inte! Så tyck vad ni vill, bara ni håller käften.)
*Hosthost, jaa en liten parentes bara,
Men ärligt, what's not to like, liksom? Han är en grym sångare och dom gör asbra låtar, han är nästan för snygg OCH han designar världens snyggaste kläder. No doubt, skulle kidnappa honom och tvinga honom att gifta sig med mig dirr om jag skulle se han nån gång, ahaha nej men han är galet awesome faktiskt och lätt att jag ska beställa lite fina kläder av märket Drop Dead snart, yehee!
Btw, Oli fuckin' Sykes är sångaren i Bring Me The Horizon. (För er som är n00bs och som inte visste det.) Uu förresten, läste för nån dag sen att BMTH har tagit sitt namn från ett Jack Sparrow-citat ur Pirates of the Caribbean, haha också lite nice.

Yess, där har ni honom(och han är sjukt söt på den bilden,) mihihii!

Okej, sådärja, nu har jag fått tjata av mig lite, taack!
Haha för vafaan man måste ju få göra det nånstans :)

/OMC. Now... Bring me that horizon!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0