Tisdag 19/10 -10 ---> Haha, jag vet att det är onsdag nu, egentligen! Men det låtsas vi inte om (y) Eheh


Wiie, är så sjukt pepp på resten av veckan nu! Eller jaa i alla fall till på lördag, haha ska ju för fan klippa mig imorgon(haha ja jag vet att jag tjatar)! Färga det på torsdag så jag blir brunett igen, också länge sen men det är awsum hehe. Seeen blir det tjejkväll/middag/mys i kalmar på fredag, och det kommer fan bli superbraa! Plus att det är ett tag sen alla sågs nu så det ska bli kuul (y) För ja jag har i alla fall saknat alla, hihi!
Jahaaja, sen kommer lördag då och det känns bara lite "eh, whatever", just nu faktiskt. Nej fyfan, hej jag är inte på bra humör just nu, wohooooo! FU. ... Godnatt,pussHEEEEJJ! Blah.

Tips på bra serie: Lie To Me, pretty great actually! The Mentalist är dock fortfarande bäst.

OBS! OBS! OBS! OBS! Checka bilderna (y) Hehe ärligt talat. Kläderna är fuckin' AWESOME!
SÅ! DETTA ÄR NÅGRA AV DOM GAAAALET SNYGGA TRÖJORNA(från Drop Dead Clothing, såklart) SOM JAG BARA SKA HA!

Eheheheheheeee...

Nej fyfan det är nog dags för lilla miss Lind att sova nu?

/OMC. Always.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0