Torsdag 21/10 -10 ---> Allalallalaaaa :):)))


Jaa, idag känner jag mig helt okej nöjd med den nya stilen på mitt hår. Idag på morgonen när jag vaknade ville jag helst av allt bara gå och lägga mig igen och gråta mig till sömns. Typ. Fast jag ångrar inte att jag klippte av det(bara liite när jag tänker på dom 20 centimeter långa hårstråna som låg därinne på golvet hos frisören), faktiskt!
Haha, men okej. Nu ska jag sluta prata om mitt jävla hår hela tiden.

Såå, ett roligare ämne då! Hmm. Jag kommer inte på nåt... Fan.

Ehehee, Bring Me the Horizon är i alla fall alltid lika awesome! (y)
We're young and in love,
Heart attacks waiting to happen,
So come a little closer, tell me those three little words
. ♥

Eller jo! Imorgon är ett trevligt samtalsämne.
Då ska jag nämligen resa på mitt feta arsle ur den här jävla soffan och faktiskt ge mig ut och göra nånting vettigt! Haha, åka till Hultsfred och dona lite först på dan och sen in till Kalmar därifrån, gå runt och kolla inne i stan ett tag(fan länge sen jag handlade nåt nu) och sen ut till Funkabo för lite myskväll med middag, Idol osv med några roliga, saknade människor från "gamla" mediaklassen - Yehea, och det kommer säkert bli grrrreat, tror Olivia!
Okej, Idol suger fan stenhårt men whatever, man får väl ta en kula för laget ibland, ehe.
("gamla" = haha, det är föfan bara några månader sen vi slutade.)

/OMC. How do you say goodbye when you've hardly said hello?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0