Fredag 26/8 -11 ---> Mog3t!? :o:o:o:O


Oj, det var verkligen riktigt länge sen jag kände för att sätta mig och skriva här!
Men idag var jag bara tvungen. Okej, och hur ska man förklara det här? Haha men det är så att jag har en känsla av att jag(äntligen) håller på att bli lite vuxen, typ. För om provanställningen nästa vecka går bra och jag blir anställd på heltid istället då, så kommer det förmodligen att leda till att jag och N flyttar ihop, och sen hoppas jag såklart att jobb kanske dessutom gör att jag äntligen får råd att ta upp det här med körkort igen. Så ja, jag har en känsla av att jag, kind of, håller på att växa upp - Ingen Peter Pan här längre, minsann!

och På tal om ingenting, så vill jag bara säga att jag tror att jag faktiskt har kommit fram till vem som är min absoluta favoritskådespelare, ever. Eller ja, jag har inte någon favorit men enligt mig är han fan världens bästa i alla fall - Bill Nighy - punkt slut.

/OMC. "Yes well, correct legibility and punctuation might not be 'street'... But that's how I roll, motherfucker"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0