Måndag 29/8 -11 ---> Lawl.


FAN vad jag hatar när ögonfransarna klibbar ihop sig när man tar på mascaran, fysatan! Jag vill typ bara ta fram en saxjävel och klippa av mig dom. Tur att det finns särskilda borstar för att dela på dom, haha för jag kan fan bli helt galen när sånt händer mig, och särskilt när jag är stressad eller nervös(som jag är nu, t. ex.), hahaha - Dagens i-landsproblem, eller vad?

oooch idag ska jag minsann jobba, för första gången sen i juni typ. Behöver jag ens säga att jag är nervös? Nej, förmodligen inte. Fast det hade väl i och för sig kanske varit konstigare om jag inte hade varit det. Men det värsta är att det kommer suga apballe att inte kunna träffa N på typ hela veckan, bara för att han börjar skolan idag och är väl hemma någon timme efter att jag åker till jobbet(jobbar kväll, 14-21), typ. Bläääh!

Well well, om jag inte ska komma för sent till jobbet på första dagen så är det nog dags att gå och platta håret och inte sitta här och tycka synd om mig själv, hehehej!

/OMC. Listen to my story - This may be our last chance, cause people die and people dance.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0