Lördag 19/2 -11 ---> Gooodmorrrrgoonnn! Förhelvete..


Okej heeey, nu tänker jag whinea lite(så, nu har jag varnat er).

För ungefär såhär bra mår jag just nu: Bajs.
Mina ben gör sjukt ont så fort jag sätter mig eller lägger mig ner, det känns ungefär som förr när man hade växtvärk, ni vet. Men eftersom att jag slutade växa för ca fem år sådär så är det ju ganska ologiskt att det skulle vara det som är problemet, men det är det bästa sättet att förklara det på(inte som träningsvärk alltså). Feber? Jag vet inte, har inte orkat ta mig till en termometer så jag har kunnat kolla, men det känns fan så! Har pms och är allmänt tjurig och emotional, har gråtit konstant i två dar så ögonen bränns och jag har fått en sån jävla huvudvärk att det känns som att skiten skulle kunna explodera när fan som helst. Mår illa och det suger. Mina armbågar gör typ lika ont benen, fast värre För dom gör förfan ont hela jävla tiden! Halsen då, det ska vi inte ens prata om! Jo, det ska vi. För nu är det min tid att gnälla! Min hals känns ungefär som att någon har tryckt ner ett rivjärn i den och jag har blodsmak i munnen, konstant. Psyket orkar jag fan inte ens gå in på..

Nej godnatt och hej! Jag orkar fan inte med det här mer, skulle helst bara lägga mig under täcket och försvinna. Det enda bra just nu är att Seb, Sam och min underbara musik är här!

/OMC. Keeps In Mind To Wash Her Brain.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0