Måndag 7/2 -11 ---> See the rubut walk, See the rubut talk.

(Ye, la upp det här inlägget en dag för sent, men hade faktiskt glömt att jag skrivit det, haha)


Hur kan man sitta på en buss och se så jävla nöjd ut när man stinker så!? Fyfan.
(Gubbe på bussen hem från Ohamn. Han satt och luktade svett(!) och Olivia blev inte glad.)

Undrar om folk fattar att jag tycker det är kul att klä mig i kläder som typ inte matchar(med färger och mönster och så), om dom fattar att det är meningen eller om dom bara tror att jag helt enkelt är lite dum i huvet och inte ser själv hur jag ser ut? Haha!

Jag menar, idag såg jag t.ex. ut ungefär såhär:



= Rött hår, lila jeans(jo dom är dock väldigt urblekta men fortfarande lila), leopardmönstrat linne i grönt, beiget och svart OCH en rosa/röd scarf (y)
Hahahaaa nej jag är inte normal! Men är mycket hellre lite annorlunda än precis som alla andra, som värsta rubuten(Dr. Zoidberg ♥ Ehe) och ja, jag skiter fullständigt i mode. Ahaha, couldn't care less! :)

/OMC. Walk Idiot Walk.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0