Tisdag 8/2 -11 ---> Man måste bara gilla grönt! :D


ÅH vad jag längtar till sommaren nuuu! Jag längtar till Löttorp, till sommarstugan, och jag längtar till havet. Längtar efter att grilla och äta good mat varje dag, längtar efter att sitta i en brassestol på stranden med en kall öl i handen och lyssna på skön musik, längtar till dom där underbara dagarna i solen med fina, härliga människor och till alla sena sommarnätter med fest, fest, feest, massa nattbadande, och allt annat myys man hittar på! Hihi ♥
(Okej, såå: Nu kände Olivia alltså att hon bara var tvungen att förklara lite hur myckt hon älskar sommaren och hur mycket hon längtar till favoritmånaderna, egentligen, hihi^^)

RANDOMVARNING, NU
!
Hm. HUR FAN TÄNKER T9 IBLAND, EGENTLIGEN!? Jo men det är klart, det mest logiska om jag trycker på 5-6-5-5 är ju att jag ska skriva jokk! :O Haha, det är inte möjligt att jag kanske skulle skriva koll? Ja det kan va så störande med T9 ibland asso, eller t.ex. som alltid när jag ska skriva bli så räknar den upp både alg, älg och ali innan det blir rätt!
(Jag vet att det går att ändra på men vem fan orkar bry sig om det? Haha, det är ju inte precis så att det gör mig nåt egentligen, men jag måste ju liksom ha något att klaga på så jag menar, varför inte något så meningslöst som det då? Ahaha)

Ooo och btw, jag har hittat på lite bus nu igen! Har minsann gjort en till liten piercing nu, äntligen! (Y) Har redan haft min andra i nästan ett år nu, så det var verkligen dags för en ny nu. (Eller ja, jag gjorde ju i och för sig en i näsan för några månader sen också men det räknas väl typ inte eftersom att jag tog ut den med en gång igen, haha.) Den nya sitter då bredvid den jag hade innan, på vänstersidan om den.. - Mitt vänster alltså.
Hålet blev dock liite snett och lite konstigt, haha men vafan gör det liksom? Jag har ju inte precis planerat att ha dom hela livet ändå! Hur som helst, det ska verkligen bli kul när den nya också har läkt, för då ska jag köpa sånahär:

Hittade den idag när jag satt och lallade runt lite och skulle se om jag hittade några nya(det blir lätt så) och så hittar jag en sånhär superfin hästskobarbell(hästskor är mina favoriter) i grön titan! Alltså jag bara måste verkligen ha två såna! Jag ääälskar ju grööööönt, wie ♥
...
...
Åh vad fjantigt det där kändes såhär efteråt då..
Haha fast jag tänker inte radera något som jag har lagt ner ens 5 minuter på att skriva. Raderar typ aldrig något jag skriver här, hur dåligt det än låter sen när man läser igenom det. Ääh, sen tvingar jag ju faktiskt verkligen ingen att läsa min äckliga blogg heller! Nej det får ni allt välja själva, om ni känner att ni vågar ta den risken eller inte liksom, hihi ;))

/OMC. I Miss You, Miss You ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0