Fredag 28/1 -11 ---> Filmfilmfilmfilmfilm.


Sometimes I give myself the creeps,
Sometimes my mind plays tricks on me

Green Days gamla är bäst! Dookie och Nimrod är absolut favoriterna. Fast jag kan ju inte precis säga att jag tycker att American Idiot är jättedåligt heller, och sen har dom såklart en del låtar på alla album som är grrreat. Men fortfarande, Dookie och Nimrod är lätt bäst! (y)

Har ett annat filmtips idag faktiskt! - Teenage Dirtbag.
Riktigt bra film, också ett drama dock.. Hm, hur fan har jag kommit in på detta, att jag bara kollar på draman/dramakomedier nu? Äh, det är ett mysterium.
Whatever, riktigt sevärd film i alla fall! Väldigt speciell, även att detta också en tragedi, typ. För jag tycker att den slutar sorgligt, fast ändå ganska fint och så. Men jag tror nog ändå att många tolkar slutet olika, det är liksom lite fritt på nåt sätt.. Aja, mycket bra film(fast liite B) med Noa Hegesh och Scott Michael Foster(!!) i huvudrollerna. Japp, han är en favorit måste jag säga, haha bara att kolla ett avsnitt av Greek så tror jag nog att ni fattar vad jag menar! I den här filmen gör han dock en mycket seriösare roll, men han gör även den så brabrabra! :)
En ny favoritlåt kommer också från filmen, Jason Zerbin - In Your Arms, ååhååå det var så bra när den var med fyfan! Blev lite småkär i låten direkt och var tvungen att leta upp den. Hittade den som tur var på Youtube, hihi och den är mycketmycket bra(och tydligen inte så känd)!
Så, som sagt, detta är mitt filmtips idag! Tycker alla som gillar dramafilmer borde se den, haha men klaga inte på mig om ni tycker den är dålig! Då gillar ni väl tyvärr bara inte samma stil som jag, för den är som sagt lite annorlunda den här också.

Jaja. Blablablablablaaaa nu måste jag ta tag i dagen, gå ner och äta lite och sen städa, fixafixafixaaa med massa annat och sist packa, så jag faktiskt kommer iväg i helgen!

/OMC. I Was Your Chance To Get Out Of This Town.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0