Torsdag 27/1 -11 ---> Later that day...


Såg Remember Me, med Robert Pattinson i huvudrollen, idag. Helt okej film! Blev mycket förvånad över hur bra den var, liksom inte den bästa jag sett men helt okej, som sagt.
Kan ju inte precis säga att jag är helt fjortisgalen i Pattinson heller, men detta var förmodligen hans bästa roll hittills, av dom filmer jag sett honom i i alla fall. Okej, han är helt okej bra i Harry Potter också, även om han inte har någon jättestor roll(och jaa jag är lite tönt på Harry Potter fortfarande! ;) Haha). Bra skådespelarinsatser överhuvudtaget tycker jag nog faktiskt. Bara "Allys pappa" som är lite sådär i den här filmen. Måste dock säga att jag blev väldigt imponerad av den lilla flickan "Caroline", hon var jättebra, fan!
Det bästa med filmen var dessutom att slutet var det bästa med filmen, haha om i fattar vad jag menar? Det var väldigt överraskande, haha jag var väldigt oförberedd på det och det slutade med att jag bara satt och sa "Nej. Nej. Nejnejnejnejnej" från en viss scen - om ni ser den så fattar ni förmodligen från vilken scen jag menar - och typ tills den var slut. Nej, Olivia tyckte inte att slutet var roligt, även om det var bra.
Så, hur som helst så skulle jag i alla fall verkligen rekommendera folk att se den, även att det är ett drama och att den kan vara liite seg ibland(eller typ överdriven..?) så är den ändå rolig, jaa fast det är väl mest huvudrollens bästa kompis och roommate "Aidan" som fixar det, haha. Well, som sagt, se den om ni inte har gjort det den är lite speciell men helt klart värd att se :)
Oj! Det var mycket jag hade att säga om en film. Hmm, jag kanske borde göra om detta till en filmrecensionsblogg, eller nåt. Hahaha, eller inte! Jag är alldeles för oseriös för att ens lyckas få fler än 5 läsare om dagen, så knappast va!

Ett annat tips! Musik dock. För er som gillar samma stil som jag då, så inget för Miss Knöler precis ;) Hah, wellwell här kommer mitt bästa låttips för ikväll då, håll i er... ... ... ...
NU: Four Letter Lie - Naked Girl Avalanche, wonderful! ♥

/OMC. I Want You To Know That, I Miss You.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0