Torsdag 27/1 -11 ---> DropDead, bitches!


Daaaamn! Jag blir GALEN! :O
Hur svårt ska det vara att fatta att "egentligen" inte stavas med I och att det inte finns ett enda jävla K i ordet, "förstod" stavas med D i slutet och att "väl" inte stavas med E eller två L eller på nåt annat efterblivet sätt!? Alltså det finns sååå många exempel på såna äckliga stavfel att jag blir sjuk! Det är nog fan det mest störande med internet. Jävla människor som inte kan lära sig grammatik, att stava eller att skilja på ord som ska särskrivas och ord som inte ska det!!
Stackars alla små efterbivna internetanvändare, egentligen. Dom får ta jävla mycket skit från mig asso.. Haha, nej men seriöst, lär er skriva taack, lovar jag att sluta hacka på er! :)

Aww, men titta vad jag fick av min underbara igår då!!
Hihi, han va så gullig och hade köpt denna, supersöta "Cute Kitty"-tröjan till mig, love it!

Hade köpt den assnygga "Party Till' You Puke" till sig själv också:


Ja han är ju bara för bra
och love Drop Dead liksom, fan typ världens snyggaste kläder, taack Oli säger jag bara!
Hihi så nu längtar jag fan ännu mer till söndag! För det kommer verkligen bara att bli så grrreat! Wohoo på Göteborg fofäen(!) och på att Olivia redan har planerat hur dagarna ska bli(typ): Äta indiskt på söndagskvällen när vi kommer dit, sen The Architects, The Devil Wears Prada och Bring Me The Horizon(underbart!) på måndag då(, såklart, det är ju därför vi ska dit, ehe) och sist blir det shopping på tisdag innan vi åker hem, wiiiiii!!
Så behöver jag ens nämna hur mycket lilla tjockisOlivia längtar till att leva på Donken och Pizza Hut i tre dagar då!? Haha nej nu luras jag bara, riktigt så mycket fett mår nog inte ens jag bra av att äta.. ;) Men jag längtar fan på riktigt efter hotellfrukosten, det är ju bara så gott, finns inte mycket som är bättre än det(okej, när det gäller mat)!
Hm. Kan bara säga att jag, som sagt, längtar galet mycket för det kommer bli såå awweeesooomeeeeeeee!!!! Kan ju liksom knappast bli bättre för en musiknörd in love, att åka och se ett av sina favoritband + ett som är favorit just nu tillsammans med sin bby

och förresten, när det gäller mig och min underbara pojkvän och vad alla säger om det - och då är alla = dom störda människor som inte förstår vad kärlek är för fattade dom det så skulle dom, på riktigt, inte säga någonting alls - Olivia couldn't care less.

/OMC. Hold Me In Your Arms, Never Let Me Fall Down.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0